45-річна акторка очолила рекламну кампанію нової версії культового аромату J’Adore, пише НВ. Також зірка знялася у мініфільмі для Dior J'Adore Infinissime.

Також цікаво: Повернення тренду на мерехтіння: Кімора Лі Сіммонс запустила лінійку косметики у стилі 1999 року

Для рекламних кадрів Шарліз Терон позувала у золотому намисті, яке візуально схоже на новий флакон парфумів. Макіяж для акторки візажист також створили у тематичних бронзових і золотих відтінках, а волосся зібрали в ефектну зачіску із легким недбалим ефектом.

На офіційній інстаграм-сторінці Dior зазначили, що новий аромат J’Adore – це ода безстрашним жінкам. Парфумер Франсуа Демаші поставив собі за мету перетворити легендарний квітковий запах на більш чуттєву та спокусливу версію.

Легендарний квітковий букет J'adore, доповнений свіжістю і чуттєвістю найкрасивіших квітів, являє собою нове збалансоване і багатогранне бачення – оду безстрашним жінкам,
– розповідають представники модного дому Dior.

Вищезгаданий аромат поєднав у собі нотки бергамота, червоного апельсина, рожевого перцю, а ще сандалу, жасмину, конвалії, травневої троянди, іланг-ілангу і туберози. Тепер ароматів в лінійці J'Adore є 26.

Зокрема особливою частиною рекламною кампанії Dior J'Adore Infinissime є коротке інтерв’ю із Шарліз Терон. На відео зірка ділиться своїми думками про впевнених в собі та безстрашних жінок.